sobota, november 04, 2006

Prve snežinke!!

Včeraj smo doživeli prve snežinke, res da jih je bilo samo bolj za zgled kot karkoli drugega, mislim da bomo v nekaj dneh doživeli pravo zimo, mraz se nam že približuje, ga že čutimo globoko v kosteh, ne morem več skakati okrog samo v kratki majici, pa še to mi ni všeč ker potem so dekleta tako zavita v svoje plašče da se ne vidi njihovih razvitih teles...

Karta za fitnes mi je pretekla, tako da sem moral kupiti novo še za en mesec, kupil sem jo za en mesec kajti, nikoli ne vem če bom ratal bolehn ali če kaj pride vmes nikoli ne veš, res da se da karto ''zamrznit'' samo je bolje da kupim za en mesec pa saj ni tako težko...

Dobil sem nekaj pritožb nad mojo pisavo, se bom zdaj bolj potrudil da bom pisal malo lepše v bolj znanem jeziku slovenščini, kajti sem preveč uporabljal ''sleng'' ali kar koli je to bilo kar sem pisal...komentarji dobrodošli....

Včeraj sem pogledal film John Tucker must die, film mi je bil predvsem všeč zaradi deklet kajti, nisem videl toliko dobrih deklet na enem mestu, res da je film nenormalno nerealen, kajti na nobeni šoli ne more biti toliko dobrih deklet... evo še ena slikca iz filma...

Zakaj jaz nimam takih sošolk

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

lipar psiho...

Lipar pravi ...

Ja pač mam tak stil hehe...