četrtek, november 02, 2006

Pojedina!

Najprej se moram pohvalt da sem popravu en cd-rom no v bistvu sem ga do potankosti razstavu mal prečekirov kva je narobe pa mal ''podrezov'' nazaj skp sestavu...opa vse šraufe porabu...no in poj je kr delov tada...

Včerej je bil Dan mrtvih 1. November, in čez dan ko je bila kao ceremonija v Cerkljah ne vem enkrat popoldan al kdaj ja to je bil cel Cerklje zaparkiran in ravno takrat se je najbl ulil hehe...uni so bli vsi verjetn mokri joj, no sem hotu it iskat kruh v pekarno je bilo huje kot v Ljubljana zjutraj nikjer nič za parkirat sam sej sem bil sam 3 min v pekarni sem kr tm nek ene 20 avtov zaparkirov hehe...

No Žiga je naredu za kosilo pico mmmmm...je bla dobra dober da mam doma takega kuharja da dober jem evo še slika pizze.

Komej dost za dva...

No valda po kosilu sva šla na fitnes, sam se je fitnes šele odpru okrog 16h tko da smo šli z Gregom skupej na fitnes sem jaz furov, pa valda ravn k sem mel dons noge, no na treningu sem res noge izmuču takega treninga za noge že dolg nisem mel sem kr mal pretiravov kr tresu sem se pa brez zraka sem bil sem mogu se za ene 10 min sam uležt nč nisem mogu čist prefukan....

No poj smo zvečer pr ns pekl še čevapčiče, so pršli Urška, Anja, Žlebir, Duli, Borut smo mel pravo pojedino smo kr nekej pojedl ane, smo rekl da gremo gledat Borat-a in valda smo hotl rezervirat karte prek neta, pa kr nekej no kao ni mogoče več kupt razprodan pa kr nekej no sam poču bi jih kva majo poj sploh to...Poj smo pr ns pogledal en srbski film Karaula, moram reč da je bil kr smešen sem se kr dost nasmejov, sam konc je bedn to pa itak zmerej zajebejo konc, kr nekej žalosten pa to brezveze...No po filmu smo šli pa še do Žlebirja na pico jo je tut naredu, pa poj je naredu še tatarsko (sem dobu recept), in je blo res pasal, tko da današnji dan je bil kr pojedina mmmm....

No končn sem si poj mal časa najdla z Žigom da sva šla prižgat eno svečko na pokopališče, okrog polnoči, res je blo dober k nobenga ni blo tko vse tih pa tko mal spooky sam dost cool...Evo še eno sliko umetniško...hehe kao...

Dan Mrtvih...

Ni komentarjev: