četrtek, november 02, 2006

BORAT r0x!!!

Evo ravno iz kino Centra Kranj, najbolj nč folka res ql ane....ej in ne morte verjet končn sem vidu Borat film, in tolk sem se smejov ane kot še nikol, čist cel film sem se režov morte it gledat ta film, tolk smešnega filma pa še ne ane najhujši res r0x!!! Svaka čast da so nardil tak film ane ne to prov ne moreš, še pika na i je pa to da smo prišli ravno iz kruhkov pri Gorjanc, wooo res popoln večer hehe...vmes sem šu pogledat še v Manano na četrtkanje k je bil ravn kao Drum&Base al nekej taga sorry če sem narobe napisov :P

Pa še par novic tko ane tisti k dost smučate al pa bordate je nova 6 sedežnica na krvavcu že postavljena, res da je zdej karta že približno 6.000 sit kar je too much za nš študente ane...čist pretiravajo aja slike 6 sedežnice lahko ogledate tukaj SLIKE

Aja pa če še ne veste na pop tv se je en tip najbol razpizdil kako gulfajo na Bar 2 in vse svinjarije ki jih počne pop tv.... vse o tem najdete tukaj KLIK , lahko se pridružite tudi bojkot ki je opisan v tem poročilu ali kar kol je to...

BORAT zakon!!!

Ni komentarjev: