sobota, november 11, 2006

Maraton Filmov...

Evo nisem pisov približno ene 7 dni, da nisem pisov za vse stvari v teh sedmih dneh, tko najprej bom šel kar po vrsti, najprej sem končno dobil svojo prvo rastlino, tako da je zdaj nekaj življenja v moji sobi, dobil sem pa 2 Drevesa Denarja, obstaja rek za drevo ki je to da v tisti sobi ki je rožica da priteka dobiček, da vidim zdaj če to drži, drugače mi je pa tudi všeč ker je čisto preprosta rožca in se zaliva samo 1x na 14 dni evo še slikca mojih dveh rožic....

Money Tree 2x..


V teh 7h dneh sem si poleg faksa najdu tudi čas pogledat nekaj filmov, pogledov sem risanko ki pa sem pozabil celoten naslov Asteriks...in še nekej dokaj nova je..., potem sem gledov The Ron Clark Story zelo zanimiv film nato sem gledov, še eno risanko Over The Headge, in The Wild potem je Borut hotel gledat še risanko Cars sem jo še 1x pogledov.

No kot veste je prišla ven zelo pričakovana igra NFS Carbon, je igra ki se dirka z avti in je že ne vem kateri del po vrsti, ta mi je še posebej všeč ker so dali noter old school muscle avte, to pa zato ker so to moji dream cars...

No v sredo smo šli v Radovljico v Javo na brucovanje, in je bilo res dober, res dobra muska pa tko folka je blo tut nekej pa tko še nikol nisem bil v Javi ''house of music'' hehe no tko dober je blo ane...

No še glede žuranja...v četrtek je bil seveda četrtkanje v Manani ki je bil že spet kar vredu, že spet veliko poznanih ljudi slike si lahko ogledate na ksk gallery, mogoče boste opazili me velikokrat v ozadju na slikah, sem kot nekakšen ghost hehe...smo mel mal foto sešna v Manani ko je ravno Matija slikov...


Včeraj oz. danes je pa Martinovanje, in smo se odpravili z Dulijem, Borut, Grilc in jaz najprej v Storiio, potem smo šli pogledat v Šenčur v Čvek-a, kjer je bilo tko nekako polno ampak čudno, potem Rondo, ki je bil prazen, in nato še Rock'n Roll ki je bil nekako poln ampak ne kot ponavadi, tko da lahko rečem da Kranj propada z žurkam nikjer več ljudi ali karkoli sploh ne vem kje so vsi...

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

vidim da se prezivaš lipar?! i ja se tak prezivam! moj mail: zg92@net.hr pa se javi! hehe,pozzz

Anonimni pravi ...

Ja sej je prav.