sreda, november 01, 2006

Halloween!

No tko pa je že skorej konec počitnic še danes nam je ostalo par uric zabave. No počitnice smo imeli zato ker je bil na faksu v ponedeljek dekanov dan in nato včeraj še dan reformacije (če vas zanima kaj več od dan-u reformacije kliknite na link) in Halloween oz. Noč Čarovnic in še danes je Dan Mrtvih. No toliko glede praznikov...

Glede fitnes-a kot vsakdanja rutina sem mel včeraj rame in triceps in je bil kr uspešen trening ker dons kr čutim to kar sem delov...hehe, no dons je mal bl čuden urnik v fitnesu se odpre šele ob 16h kar je najslabš ane, no upam da nav res folka pršlo ane isti cajt...al pa da ga sploh ne bo da so eni tolk solidarni da danes ne bodo treniral...

Aja moram še povedat da so mi odobril akreditacijo za Slovenia Open 2006 to je bodybuilderski tekmovanje v sloveniji, ki se bo odvijal 18. Novembra v Ljubljani in fotke bodo vidne že 19. Novembra samo tko če kakšnega zanima...

No kot vedno Igrišče organizira vedno zanimive reči za mlade in kreativne, in letos drugič so organizirali rezljanje buč v kavarni Dvor, kjer se je udeležilo zelo veliko otrok in njihovih staršev, vse slike dogodka si lahko ogledate na DOGODKI.COM ,kostanja tudi ni primanjkovalo, sem tudi sam malo pomagal samo res ''malo'' sem bil zaseden s fotografiranjem...Moram pohvaliti vse udeležence, kajti res so se potrudili za svoje mojstrovine, nisem vedel da so zmožni takih idej... tukaj pa samo nekaj za pokušino slik.

Dvor okrašen z osvetlenimi bučami...

Mojstrovine rezljačev...

Večeru so se pridružile tudi čarovnice...s svojim zvarkom...

No po temu smo bli zmenjeni pred šolo ob pol 9h ker je Ropret častil za svoj rojstni dan, VSE NAJBOLJŠE še enkrat Ropret tko da bo bolj uradno, ker včeraj še ni bilo, no pred šolo smo pršli, Ropret, Katja, Anja, Borut, Grilc, Juš, Humar in Maruša , tko da nas je bilo kr nekaj ane, potem smo šli do Juša ker je bil ravno na sporedu nogomet Barcelona in Chelsea izzid si lahko preberete tukej link , no evo še nekej slik iz našega dogodka...


Nekateri niso zdržali tempa...

Tekmo je zgleda spremljal resno samo Juš...

Po tekmi smo se odpravil v Storio, no Grilc je šu že prej domov preveč zjeban, no pridemo v Storio folka kr nekej sam vzdušje ni bilo pravo, srečov sem dost poznanega folka, tko no mal smo posedel, potem sem se pa odloču da gremo domov ker sem bil tudi sam zjeban, tko da se je večer končal malo bolj umirjeno kot sem pa mislil da se bo...

Plakat v Storii...

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Ja sej.